Monday 4 January 2016

KISAH PESAKITKU ( DENGGI )

       Selepas masa yang lalu saye critakan pengalaman saat saya terkena denggi dalm status fb yang lepas, ada beberapa kes denggi jugak yang menghubungi saya  untuk membuat rawatan, salah satunya saya ceritakan dalam status fb saya ini.

        Ada seseorang rekan dan yang belajar dengan saye dimasa pembukaan sirr jantung yang lalu, bahwa adik ipar dia yang dimelaka mengalami demam denggi yang sudah masuk ICU hospital melaka dan keadaannya boleh dikata sangat teruk dan meminta saya untuk merawatnya dengan persetuan kos yang saya tetapkan.

      Apa bila saya mula rawat dari petang dengan kerohanian , dengan jarak jauh
karna saat ini saya diindonesia dan kebanyakan memang segala kes bnyak saya rawat jarak jauh cukup dengan gambar penuh dan nama pesakit , maka malamnya dikabarkan bahwa adik muntah darah beku

       tapi apa bila saya cek dengan kerohanian itu adalah proses tenaga sirr jantung yang saya masukan pada pesakit bekerja dan memproses healin body agar pulih (tidak balas rawatan ) dan mengclearkan segala negatip energi yang memblock badan pesakit , membuka sistem darah  dan berusaha mencairkannya karana kesan demam denggi adalah membuat darah jadi beku dan tidak mengalir.

     Tenaga gabungan antara sirr jantung perawat dan sirr jantung pesakit maka proses semakin cepat pulih serta sembuh dan selepas dia muntah darah beku itu maka keadaan dia makin membaik dan hari ketiganya selepas rawatan dia boleh keluar ICU tetapi keadaan badannya sahaja yang masih lemah.

        Karana demam denggi membuat saluran darah dan darah memang beku dan tak perjalanan darah tidak lancar maka menyebabkan lemah. Saat itu saya bnyak sarankan minum AIR ALHAQ SAPPHIRE BLUE semenjak dari awal dari mula rawatan dan alhamdulilah seminggu kemudian dia sudah pulih sedia kala.
AMIN YATOBBAL ALAMIN

MASTER AJIE
0192873134

PUSAT RAWATAN SYAHADAH

No comments:

Post a Comment